Comarch zakończył projekt wdrożenia systemu Comarch Internet Banking w DZ BANK Polska S.A. W marcu 2010 roku DZ BANK Polska S.A. udostępnił klientom nowy system bankowości internetowej oferujący szereg atrakcyjnych i funkcjonalnych rozwiązań.
Wdrożenie systemu Comarch Internet Banking w DZ BANK Polska S.A. było niezwykle kompleksowe. Obejmowało nie tylko wdrożenie modułów bankowości korporacyjnej, Private Banking i integrację z centralnym systemem bankowym. W trakcie projektu wdrożono również szereg nowych modułów funkcjonalnych, związanych np. z finansowaniem handlu czy obsługą lokat.
– Naszym celem było ułatwienie klientom dostępu do szerokiej gamy produktów i usług oferowanych przez DZ BANK Polska S.A. przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa transakcji poprzez wykorzystanie najnowocześniejszych metod autoryzacji. Jesteśmy przekonani, że nasz nowy system bankowości internetowej spełni rosnące wymagania klientów i znacznie usprawni poziom ich obsługi – komentuje Dariusz Stasik, rzecznik DZ BANK Polska S.A.
– Należy podkreślić, iż istotnym rozwiązaniem dla segmentu wymagających klientów korporacyjnych jest obsługa licznych formatów danych, co daje ogromne możliwości integracji z różnymi systemami finansowo-księgowymi. Ponadto, wdrożone przez nas rozwiązanie, w sposób szczególny wspiera rolę pracowników banku i opiekunów klienta w procesie obsługi kluczowych klientów banku – dodaje Łukasz Kuźnia, dyrektor Centrum Produkcyjnego Comarch SA.
System Comarch Internet Banking jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci detaliczni oraz korporacyjni banków: Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior.
Źródło: Comarch