Comarch podpisał kontrakt na wdrożenie rozwiązania Comarch Internet Banking dla klientów korporacyjnych w Rabobank Polska S.A.
Zakres funkcjonalny projektu wdrożenia obejmuje portal webowy udostępniający funkcjonalność Comarch Internet Banking dla klientów korporacyjnych, jak również aplikację Comarch CAFE Customer Service wspierającą zarządzanie kartoteką i obsługą klientów w oddziale oraz Comarch Security Access Manager – DRACO zapewniającą wysoki standard bezpieczeństwa całego systemu.
– Świadomość biznesowa oraz wymagania klientów korporacyjnych rosną z roku na rok. Bankowość internetowa stała się jednym z podstawowych kanałów dostępu klientów do usług i produktów bankowych – podkreśla Radosław Bulzak, Dyrektor Handlowy, Comarch SA.
– Funkcjonalność systemu bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych nie może ograniczać się jedynie do realizacji zleceń płatniczych i możliwości sprawdzenia salda rachunku. Naszym celem jest zagwarantowanie klientom Rabobank Polska dostępu do jak najszerszej gamy produktów i usług, bankowi zaś sprawnego zarządzania i obsługi klienta. Niezwykle istotne jest także zapewnienie klientom wysokiego poczucia bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie sprosta wymaganiom klientów korporacyjnych Rabobank Polska. – Głównym celem tej inwestycji jest zbudowanie jednolitej platformy komunikacji z bankiem, która pozwoli naszym Klientom w efektywny sposób realizować wszelkie operacje codzienne a także zarządzać swoimi zasobami płynnościowymi. Niemniej istotna jest możliwość łatwego dostosowywania parametrów systemu do indywidualnych potrzeb poszczególnych Klientów jak również możliwość jednoczesnego przetwarzania dużej ilości transakcji, tak z zakresu Cash Management jak i Trade Finance – zaznacza Jarosław Magielski, Dyrektor ds. Cash Management and Trade Finance w Rabobank Polska S.A.
Źródło: Comarch