Comarch powołał do życia nową spółkę zależną – iReward24 SA, która skupiać się będzie na sprzedaży oprogramowania i wdrażaniu programów lojalnościowych w modelu SaaS. 22 stycznia spółka uruchomiła oficjalną stronę internetową.
Celem działania spółki jest propagowanie idei programów lojalnościowych w branżach, w których dotychczas nie były one powszechne. Platforma iReward24, która działa w oparciu o model SaaS (Software as a Service), pozwala na obniżenie kosztów wdrożenia oraz szybkie uruchomienie programu.
– iReward24 Loyalty Platform to oprogramowanie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom rynku. Dotychczas nie można było znaleźć rozwiązań rozwiniętych funkcjonalnie i nowoczesnych, a jednocześnie dostępnych w konkurencyjnych cenach – komentuje Tomasz Wawrzynów, wiceprezes zarządu nowej spółki. – Dlatego pojawił się pomysł na wprowadzenie na rynek produktu, jakim jest iReward24 Loyalty Platform, który oferuje rozbudowane funkcjonalności dostosowane do wymagań klientów biznesowych.
Platforma lojalnościowa iReward24 zawiera szereg funkcjonalności zapewniających pełną obsługę procesów i mechanizmów potrzebnych do przeprowadzenia skutecznego programu lojalnościowego; są to między innymi: zarządzanie klientami, elastyczne naliczanie punktów, redempcja zarządzanie logistyką, indywidualna komunikacja i segmentacja klientów oraz rozbudowany moduł analityczny.
Przedsiębiorstwa, które zdecydują się na wdrożenie platformy lojalnościowej proponowanej przez iReward24, mogą w szybkim czasie zauważyć wzrost zysku firmy, a poprzez budowanie relacji opartych na obustronnych korzyściach związać z nią swoich najlepszych klientów. Wdrożenie platformy lojalnościowej to także kształtowanie pozytywnego wizerunku marki oraz redukcja kosztów marketingowych ponoszonych z tytułu pozyskiwania nowych klientów.
Źródło: Comarch