Comarch wdroży platformę lojalnościowo-marketingową na Heathrow

Port Lotniczy London Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej. Comarch UK Ltd przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy Heathrow o nazwie WorldPoints.

Program lojalnościowy WorldPoints umożliwia klientom gromadzenie punktów za zakupy dokonane na Heathrow – obejmuje wszystkie lotniskowe punkty sprzedaży, parkingi samochodowe wchodzące w skład kompleksu lotniskowego oraz kolej Heathrow Express. Członkowie programu mogą wymieniać swoje punkty na nagrody, włączając w to vouchery na zakupy na lotnisku oraz mile lotnicze w British Airways, Virgin Atlantic oraz linii lotniczych programu Miles&More.

Umowa podpisana z Heathrow wzmacnia pozycję Comarch w branży travel i sprawia, że do listy referencji firmy (JetBlue, S7, LOT i 40 innych klientów z 5 kontynentów) dołącza lotnisko o największym natężeniu ruchu na świecie.

Comarch