Commerzbank klientem Linkleaders

Agencja Linkleaders wygrała konkurs ofert na obsługę Commerzbanku w obszarze employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Bank zatrudnia 47 000 osób w 50 krajach, w tym w ramach rozwijanego w Polsce Centrum Technologii Cyfrowej. 

RALPH ORLOWSKI , Reuters

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie działań employer brandingowych i komunikacji rekrutacyjnej Commerzbanku. Zespół Linkleaders realizuje na rzecz klienta wielokanałowe kampanie rekrutacyjne, odpowiada za strategię i komunikację marki w mediach społecznościowych, wspiera rozwój programu ambasadorskiego w Polsce oraz realizuje działania wizerunkowe. Agencja została wybrana w konkursie ofert przeprowadzonym w październiku br.

Jak komentuje Anna Zając, Client Service Director w Linkleaders, współpraca z Commerzbank stanowi potwierdzenie stałego rozwoju agencji w zakresie strategii oraz komunikacji employer branding najbardziej atrakcyjnych polskich pracodawców. W portfolio klientów Linkleaders znajdują się m.in. mBank, Capgemini, Fujitsu, SAP, Shell Business Operations Kraków i Grupa Pracuj.

Commerzbank posiada oddziały i biura w 50 krajach. Firma zatrudnia 47 000 osób, oferując szeroką gamę usług finansowych dla klientów prywatnych i korporacyjnych. Do grupy Commerzbank należą także comdirect oraz mBank – zaliczające się do najbardziej innowacyjnych banków na świecie. W Polsce firma posiada ponadto Centrum Technologii Cyfrowej, zlokalizowane w Łodzi. Jednostka rozwija i wdraża aplikacje wspierające cyfryzację procesów biznesowych, a także wykonuje prace analityczne i programistyczne z zakresu metod zarządzania ryzykiem i kapitałem. W jej zespole znajdują się m.in. specjaliści IT, analitycy ilościowi (quant) oraz analitycy danych.

Linkleaders jest jednym z pierwszych podmiotów w Polsce, które przed dekadą rozpoczęły praktykę wsparcia sektora nowoczesnych usług biznesowych w zakresie Employer Brandingu i HR. W ostatnich latach agencja sukcesywnie rozwija portfolio projektów dla branży finansowej. W latach 2016-2021 Linkleaders otrzymało kilkanaście nagród branżowych za projekty z zakresu PR, Employer Brandingu, marketingu i komunikacji wewnętrznej. W 2021 roku agencja została wyróżniona Employer Branding Excellence Awards za kampanie „Pasujesz do nas!” oraz „Bankowe Talenty”, realizowane na rzecz mBanku.

Działania Linkleaders na rzecz Commerzbank nadzoruje Anna Zając, Client Service Director, posiadająca wieloletnie doświadczenie w zakresie wsparcia procesów marketingowych i employer brandingowych dla branży bankowej. Członkiniami zespołu projektowego są także Alina Markiewicz, Marketing & EB Consultant oraz Dominika Kościółek, Junior Consultant. Menedżerką projektu po stronie Commerzbanku będzie Dominika Jastrząbek, PR & Communication Specialist.

Źródło: Linkleaders