Compensa wraz z agentami ustanawia rekord Polski… w przytulaniu misów

fot. Shutterstock

Compensa zaprosiła agentów do ustanowienia rekordu Polski w przytulaniu misiów online, które miało miejsce 8 grudnia w samo południe. Wydarzenie na jednej platformie zgromadziło prawie 700 osób, które w tym samym momencie przytulały otrzymanego od Compensy misia. Ustanowienie rekordu Polski było finałowym wydarzeniem kampanii Sezon na MiSia, promującej produkt MSP (MiŚ) Compensy.

8 grudnia o godzinie 12 na platformie internetowej pojawiło się około prawie 700 agentów, którzy wspólnie ustanowili rekord Polski w przytulaniu misiów online. Wydarzenie to było zwieńczeniem kampanii Sezon na MiSia, w której eksperci MSP Compensy przybliżali agentom zmiany, jakie ostatnio zostały wprowadzone w produktach Towarzystwa.

– W trakcie naszej kampanii odwiedziliśmy 16 Oddziałów, przejechaliśmy ponad 10.000 km i przeprowadziliśmy szereg spotkań szkoleniowych z agentami zarówno tymi, którzy już sprzedają nasz produkt, jak i tymi, którzy jeszcze nie rozpoczęli swojej przygody z MSP. Mamy świadomość, że obszar małych i średnich przedsiębiorstw to skomplikowana materia chociażby ze względu na wielość branż i ryzyk, które mogą wystąpić. Dlatego przygotowaliśmy też przejrzyste materiały, takie jak karty branżowe, czy przewodnik, których celem jest wyjaśnienie zarówno konstrukcji, jak i zakresu produktu – mówi Jacek Kasperski, Dyrektor Departamentu MSP w Compensa TU SA Vienna Insurance Group.

Celem zmian w produkcie Compensa Firma jest przede wszystkim zwiększenie pojemności produktu pod względem zakresu jak i sum ubezpieczenia. Aby to osiągnąć m.in. zwiększona została maksymalna suma gwarancyjna w ubezpieczeniu OC do 2 mln zł. Do ubezpieczenia OC zostały dodane także nowe klauzule zawodowe, takie jak klauzula wychowawców i nauczycieli oraz instruktorów fitness i trenerów personalnych. Ponadto do ubezpieczenia dodano klauzulę kradzieży zwykłej, a także m.in. zwiększono limity w ubezpieczeniach mienia i OC.

Merytoryczna część naszej kampanii już się zakończyła. A jako zwieńczenie całej akcji zaproponowaliśmy agentom wspólne bicie rekordu Polski w…. przytulaniu misia online. Mamy nadzieję, że nasz Compensowy MiŚ trochę ociepli chłodne grudniowe wieczory i pokaże, że ubezpieczenie MSP wcale nie musi kojarzyć się ze skomplikowanym produktem, ale z tym, czym tak naprawdę jest – bezpieczeństwem i ochroną. I do tego może być przytulne jak pluszowy miś – dodaje Jacek Kasperski z Compensy.

Źródło: Compensa