ComPress dla Oświeconej Warszawy

Celem akcji Oświecona Warszawa jest zidentyfikowanie miejsc niebezpiecznych w stolicy, szczególnie w porze nocnej. Akcja wspiera działania prowadzone na rzecz poprawy bezpieczeństwa mieszkańców Warszawy. Koncepcja kampanii została stworzona przez ComPress na potrzeby współpracy ze STOEN S.A. w obszarze Public Relations.

Lista 80 najbardziej niebezpiecznych z powodu niedoświetlenia miejsc w Warszawie powstała we współpracy z Urzędem Miasta i Komendą Stołeczną Policji. Decydujący głos w sprawie lokalizacji nowych latarni będzie należał do warszawiaków. Do 10 maja mogą oni wskazywać wybrane miejsca na stronie internetowej www.oswieconawarszawa.pl, oddać głos w konkursie Gazety Stołecznej lub zadzwonić do Radia Złote Przeboje.

Na potrzeby akcji ComPress pozyskał patronaty medialne: Gazety Wyborczej, Radia Złote Przeboje, TVP3 i AMS oraz patronat Zarządu Transportu Miejskiego.

Oświecona Warszawa promowana jest w mieście przez billboardy i plakaty na słupach ogłoszeniowych oraz przez plakaty we wszystkich środkach komunikacji miejskiej: w autobusach, tramwajach i metrze.

Patroni honorowi: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Komenda Stołeczna Policji, Zarząd Transportu Miejskiego.

Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Złote Przeboje, TVP3, AMS.