W ramach podjętej współpracy ComPress S.A. będzie odpowiedzialny m.in. za doradztwo wizerunkowe w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Z ramienia Banku Millennium za współpracę odpowiada Iwona Jarzębska, Dyrektor ds. Public Relations i jednocześnie Rzecznik Prasowy.
Za obsługę Banku po stronie ComPress S.A. odpowiada Adam Sanocki, Client Service Director oraz Maciej Sokołowski, Senior Account Manager. Dodatkowo zespół jest wspierany przez Jana Pakułę, Junior Account Manager.
ComPress S.A. został wybrany do obsługi Banku w ramach rozstrzygniętego przetargu. W ramach stałej współpracy do zadań ComPress S.A. należeć będzie m.in. strategiczne doradztwo komunikacyjne, wsparcie dla działań biura prasowego Banku Millennium oraz realizacja bieżących zadań związanych z komunikacją korporacyjną oraz wydarzeniami.
// <![CDATA[ h=compress.com.pl;a=@;n=msokolowski;e=n+a+h; document.write(++e++); // ]]>msokolowski at compress dot com dot pl