Concept Publishing Polska dla Subaru Import Polska

Na rynku pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Plejady” wydany przez CPP, w którym obok informacji technicznych, tekstów lifestylowych i prezentacji nowych modeli (np. Legacy), znaleźć można m.in. wywiad z Grzegorzem Miecugowem (TVN 24) oraz newsy z aktywności marki w Polsce.

CPP jest odpowiedzialna, przy współpracy z Subaru Import Polska, za przygotowanie merytoryczne, skład oraz produkcję magazynu. Będzie również odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej.

Magazyn “Plejady” spełnia funkcje platformy bezpośredniej komunikacji z klientami oraz sympatykami marki. W każdym numerze znajdują się porady specjalistów, artykuły dotyczące osiągnięć Subaru w Polsce i na świecie, a także wywiady ze znanymi użytkownikami aut tej marki.

Wydawcy “Plejad” zwracają szczególną uwagę na jakość magazynu – wysokiej klasy papier, fachową redakcję, nowoczesny projekt graficzny. Z tego też względu wprowadzono limit publikacji reklam oraz kryteria dotyczące ich zamieszczania.

Magazyn w początkowej fazie będzie miał objętość 32 stron i pojawi się w nakładzie 3 tys. egzemplarzy. Drogą dystrybucji będzie direct mailing do osób ze specjalnie przygotowanej bazy adresowej.