„Reklama autobusowa w skuteczny sposób dociera zarówno do pieszych, jak i zmotoryzowanych mieszkańców miast. Wzmocnienie przekazu reklamowego plakatami eksponowanymi na citylightach w wiatach przystankowych daje możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców ” – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes Zarządu AMS SA.
Reklama autobusowa, utrzymana w ciemnej tonacji, nawiązuje do klimatu filmu, który rozgrywa się w mrocznych zakątkach Los Angeles. W reklamie wykorzystano kontrastowy efekt folii odblaskowych – po zmierzchu widać rzucający się w oczy intensywnie odblaskujący napis „Constantine”. To już druga kampania AMS z wykorzystaniem folii odblaskowej na autobusach. Pierwsza została zrealizowana dla Galerii Centrum w listopadzie 2004 roku.
Połączenie reklamy na citylightach z reklamą umieszczoną na autobusach ma na celu silniejsze dotarcie do młodych ludzi, mieszkających w dużych miastach. W miastach, w których liczba mieszkańców przekracza 200 tys. 80% osób w wieku od 16-49 lat deklaruje, że zwraca uwagę na reklamy, które znajdują się na pojazdach komunikacji miejskiej (źródło: Target Group Index SMG/KRC 01.2003-03.2004).