ContactPoint obsługuje KappAhl Club w Polsce

KappAhl AB sprzedaje odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci w sieci ponad 235 sklepów na terenie Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polski. W Polsce istnieje 12 sklepów a w najbliższej przyszłości planowane są otwarcia kilku nowych.

W styczniu ruszył KappAhl Club, który jest to nowatorskim pomysłem na polskim rynku. Członkowie KappAhl Club otrzymują imienną kartę uprawniającą do korzystania ze specjalnych ofert klubowych. Pierwsza oferta KappAhl Club uprawnia posiadacza karty do zakupów z 20% rabatem.

Za obsługę członków KappAhl Club opartą o infolinię 0801-33-77-00 jest odpowiedzialna firma ContactPoint. Infolinia jest czynna przez 7 dni w tygodniu.

Jednym z czynników decydującym o wyborze firmy ContactPoint na businessowego partnera firmy KappAhl Polska było jej doświadczenie w realizacji zintegrowanych usług call center oraz back office.