ContactPoint wśród największych call centers na rynku

Należąca do giełdowej spółki Internet Group firma w 2007 roku odnotowała znaczący wzrost przychodów. W porównaniu do 2006 roku wzrosły one o 30%, a wciągu 3 lat – ponad 67%. Warto zaznaczyć, że rozwój ContactPoint w ostatnim roku jest dwukrotnie wyższy niż raportowany przez Datamonitor 15% rozwój całego rynku call center w Polsce. Dzięki tak dynamicznemu rozwojowi, spółka uzyskała prestiżowy tytuł „Gazeli Biznesu 2007”.

Kluczowy wpływ na wyniki sprzedaży miały kontrakty z nowymi klientami – wzrosły one ponad pięciokrotnie w stosunku do 2006 roku. Dlatego firma zainwestowała też w nowe centrum operacyjne w Rzeszowie i obecnie w trzech lokalizacjach posiada 400 stanowisk call center.

Do największych klientów ContactPoint należą: PTC ERA, PZU, International Masters Publisher, KappAhl Polska, DHL EXEL Supply Chain.

Rozwój firmy zapoczątkowało otwarcie pod koniec 2005 roku drugiego centrum operacyjnego spółki w Warszawie, ze 120 w pełni wyposażonymi stanowiskami call center. Kolejne centrum operacyjne firmy powstało pod koniec 2006 roku w Rzeszowie, które początkowo dysponowało 50 stanowiskami, a na przestrzeni 1,5 roku ich liczba zwiększyła się do 170 stanowisk. Kolejnym krokiem było włączenie ContactPoint do Internet Group, dzięki czemu powstała największa w Polsce platforma call center o łącznej liczbie blisko 1 000 stanowisk.