Coraz silniejsze IAB Polska

IAB na świecie odgrywa ważną rolę w promowaniu standardów dotyczących rozwiązań marketingowych w internecie. – mówi Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży online w IDG – Cieszymy się, że organizacja ta działa ostatnio coraz bardziej dynamicznie. Dziękujemy zarządowi IAB za przyjęcie nas w poczet nowych członków i mamy nadzieję, że wniesione przez nas do tej organizacji długoletnie doświadczenie w biznesie internetowym przyda się w jeszcze lepszym wykorzystaniu tego znakomitego medium

W lutym do IAB dołączyły także: agencja interaktywna Connecto z Poznania, dostawca technologii mobilnych, firma EL2 oraz dostawca specjalistycznych usług i narzędzi dla public relations w Internecie, firma netPR.

Nowy rok przyniósł też zmiany organizacyjne w stowarzyszeniu. W ramach Departamentu Marketingu zostało utworzone Biuro Reklamy IAB. W jego skład weszli:

– Jacek Makowski, Onet.pl

– Jacek Tryzno, Wirtualna Polska

– Jacek Pasławski, Interia.pl

– Robert Hałacz, Gazeta.pl

– Marek Rusiecki, Ad.net

– Artur Dziubiński, ARBOmedia

– Adam Dyba, IDMnet

– Michał Brański, O2.pl

Biuro reklamy będzie zajmować się regulacjami obejmującymi rynek reklamy online w Polsce. Pierwsze posiedzenie Biura Reklamy IAB zostało wyznaczone na 17 lutego.