Coraz większa popularność alternatywnych kanałów sprzedaży

Wśród klientów EDS są banki, firmy telekomunikacyjne, farmaceutyczne i ubezpieczeniowe.

Zakończył się właśnie pierwszy rok współpracy z Niezależnym Operatorem Międzystrefowym. EDS w znacznym stopniu przyczynił się do sukcesu sprzedaży jego usług telekomunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2004 roku, największą sprzedaż osiągnięto w grudniu. Obecnie EDS jest kluczowym partnerem w zakresie sprzedaży bezpośredniej dla klientów indywidualnych i małego biznesu. Dzięki jego usługom, rola NOM w pozyskaniu klienta sprowadza się do wykonania telefonu powitalnego. Podpisanie umowy z klientem w imieniu NOM i zlecenie preselekcji to zadania EDS.

Podobny sukces był efektem współpracy z Bankiem Millenium przy sprzedaży kart kredytowych Banku. Dzięki skorzystaniu z oferty outsourcingu sprzedaży door-to -door, osiągnięto dziesięciokrotny wzrost sprzedaży w relacji miesięcznej.

Warto zaznaczyć, że jeszcze rok temu posiadał jeden oddział w terenie, obecnie jest ich już kilka w dużych miastach Polski, w bieżącym roku planuje się otwarcie kolejnych.

Ostatnio Effective Direct Sales by Call Center Poland SA rozpoczął rozmowy z operatorem telefonii komórkowej w Polsce. Wspólnie przygotowywane są pakiety usług dla klientów indywidualnych i biznesowych, dostosowanych do realizacji w sprzedaży bezpośredniej door-to-door. Nowy produkt niebawem trafi na rynek.

Effective Direct Sales by Call Center Poland SA oferuje system kompleksowych rozwiązań wspierających firmy w zakresie szeroko rozumianego zwiększania efektywności sprzedaży. Większość rozwiązań dotyczy organizacji ogólnopolskiej sprzedaży bezpośredniej i polega na optymalizacji procesów handlowych na odcinku między dostawcą i sprzedawcą produktu.