Jest odpowiedzialny w dziale kreatywnym za poziom artystyczny produkowanych materiałów.
Wcześniej Paweł Celewicz pracował w takich agencjach, jak:
McCann-Erikson Polska, Biuro Reklamy S.A., Schulz.
Paweł Celewicz jest absolwentem Wydziału Projektowania Form Przemysłowych krakowskiej ASP. Jednak, w przeciwieństwie do „wyważonego” charakteru swoich studiów, jego hobby to sporty ekstremalne, głównie loty na paraglide, snowboard i… wychowywanie dwójki swoich dzieci.
Paweł Celewicz jest 68 osobą zatrudnioną w Agencji Reklamowej S4 (nie licząc całej rzeszy freelancerów), co czyni ją jedną z największą agencji reklamowych w naszym kraju.
Mamy coraz więcej nowych klientów. Aby móc ich obsłużyć i – co najważniejsze – zachować najwyższy poziom naszych usług, musimy poszerzać nasz zespół. Zmiany te wynikają z konsekwentnie prowadzonej polityki, mającej na celu pozyskanie zleceń ATL-owych – mówi Prezes S4, Marcin Pleti.
S4 to polska fullserwisowa agencja reklamowa specjalizująca się w działaniach BTL, promocjach sprzedaży, działaniach lojalnościowych konsumenckich i biznesowych oraz w zakresie multimediów. Agencja powstała w 1998 r., ma 2 oddziały: w Krakowie i Warszawie.