CPortal i Compensa Komunikacja w nowej odsłonie

17 marca Compensa TU S.A. VIG przedstawiła odnowioną wersję portalu sprzedażowego dla agentów, wprowadzając jednocześnie do sprzedaży nowy produkt Compensa Komunikacja.

Nowa platforma CPortal została gruntownie przebudowana i wzbogacona o innowacyjne rozwiązania technologiczne i nowe funkcjonalności. Już na wczesnym etapie projektowania portalu skupiono uwagę przede wszystkim na potrzebach użytkowników końcowych. Poza szerokim zakresem nowych funkcji oraz estetyką, jedną z najistotniejszych rzeczy jaką osiągnięto, jest zwiększenie szybkości działania aplikacji. Wszelkie niezbędne dane wczytują się już na etapie logowania do CPortalu, przez co dalsza nawigacja między zakładkami i poszczególnymi funkcjami odbywa się już bez konieczności pobierania danych.

Nowy CPortal jest także w pełni dostosowany do urządzeń mobilnych z zachowaniem absolutnie wszystkich funkcjonalności wersji stacjonarnej. Co ciekawe, również strona wizualna nowego narzędzia przypomina rozwiązania znane ze smartfonów i tabletów. Każdy użytkownik może sam skonfigurować wygląd strony startowej dodając te ikony (funkcje), których najbardziej potrzebuje.

Nowy CPortal to jednak coś więcej niż tylko narzędzie do wystawiania polis. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom Compensa zapewnia swoim partnerom wsparcie na każdym etapie procesu sprzedaży ubezpieczeń. CPortal może stać się także dla pośredników centrum zarządzania agencją ubezpieczeniową. Każdy agent zyskuje m.in. możliwość nadawania konkretnych uprawnień poszczególnym współpracownikom, monitorowania ich aktywności oraz szeroki dostęp do informacji i statystyk.

– Nowe rozwiązania zostały wprowadzone zgodnie z nadrzędną ideą towarzyszącą Compensie naszym klientom dostarczamy nowoczesnych produktów, a partnerom sprzedażowym innowacyjnych narzędzi IT. Jako pierwsi w Polsce umożliwiliśmy naszym agentom sprzedaż polis z wykorzystaniem tabletów i smartfonów. Był to zdecydowanie krok w dobrym kierunku, dlatego wykorzystaliśmy doświadczenia zebrane podczas wdrożenia Compensa Mobile przy budowie naszego nowego portalu sprzedażowego komentuje Jarosław Szwajgier, zastępca prezesa Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.

Wraz z nowym CPortalem, Compensa wprowadza również nowy produkt Compensa Komunikacja. To pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych przygotowany tak, aby zapewnić kierowcom i pasażerom kompleksową ochronę ubezpieczeniową. Szeroki zakres zapewnia ochronę w kraju i za granicą w różnych okolicznościach: wypadku, stłuczki, aktu wandalizmu, czy kradzieży. Nowy produkt komunikacyjny został wzbogacony aż o 6 dodatkowych klauzul, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewniają ponadstandardową ochronę ubezpieczeniową. Klauzule dodatkowe zapewniają ponadto większą elastyczność. Każdy klient może samodzielnie zadecydować o rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia o dodatkowe ryzyka lub wybrać podstawową wersję ubezpieczenia.

Compensa