Creative PR dla Spółki Alfatel

Alfatel Sp. z o.o. posiada w 100% polski kapitał. Firma powstała w tym roku z połączenia dwóch mniejszych firm działających od ponad 12 lat na polskim rynku. Klienci firmy to podmioty z całej Polski, choć największa grupa to przedsiębiorstwa przede wszystkim z Poznania, Warszawy i Gdańska, w którym spółka otworzyła niedawno swój oddział.

Spółka Alfatel zajmuje się teleinformatyką oraz sprzedażą nowatorskich usług telekomunikacyjnych adresowanych do klientów poszukujących możliwości uzyskiwania tanich i dobrej jakości połączeń w sieci stacjonarnej oraz GSM. Istotnym elementem działalności Alfatel’u jest wdrażanie rozwiązań infrastruktury telefonicznej, w tym okablowania strukturalnego, central telefonicznych, bramek GSM, dostępu do sieci Internet, a także monitoring.

Alfatel planuje zaangażować się we wsparcie polskich organizacji pozarządowych, a także organizować lokalne seminaria dla sektora MSP. „Chcielibyśmy zorganizować specjalny punkt konsultacyjny dla tzw. trzeciego sektora, aby doradzać organizacjom w tym, na czym najlepiej się znamy, czyli na optymalizacji kosztów połączeń telefonicznych. – mówi Arkadiusz Świetlicki, prezes Alfatel Sp. z o.o. – Niedawno również przygotowaliśmy projekt specjalistycznych seminariów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Głównym celem tego projektu jest prezentacja nowoczesnych technik telekomunikacyjnych.”