Credit Agricole będzie sponsorował e-sportowców grających w Counter-Strike

Credit Agricole został głównym partnerem i sponsorem zawodowej drużyny gamingowej OFF-MODE. Drużyna OFF-MODE powstała w marcu 2017 r. w Poznaniu i uczestniczy w rozgrywkach sceny Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO). Mimo młodego stażu błyskawicznie wskoczyła do grona najlepszych zespołów w Polsce. W rankingu portalu Esport Now zajmuje aktualnie 10. miejsce.

Bank Credit Agricole już od ponad roku jest aktywy w środowisku gamerów. W marcu 2017 r. zrealizował kampanię „Rób to, co kochasz. Pracujesz na swoje konto” z udziałem najpopularniejszych youtuberów gamingowych w Polsce: Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Stuarta „Stuu” Burtona. Był również obecny na imprezach e-sportowych: Intel Extreme Masters 2017 (IEM 2017), która odbyła się w marcu w Katowicach oraz Esport Now w maju we Wrocławiu.

– Nasze zaangażowanie w e-sport ma charakter strategiczny i długofalowy. W zespole OFF-MODE doceniamy pasję, więc chcemy wspierać ich w rozwoju i dążeniu do profesjonalizmu – tak jak od wielu lat wspieramy wszystkich młodych ludzi na rożnych polach. To naturalna kontynuacja naszych dotychczasowych działań i kampanii – dodaje Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.

E-sport to jeden z najszybciej rosnących segmentów nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie tylko jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy. Wartość polskiego rynku gier wynosi obecnie ok. 1,75 mld zł. Liczbę graczy w Polsce szacuje się na 16 mln osób.

Źródło: Credit Agricole