Credit Agricole chętnie wybierany przez klientów

Credit Agricole

Klienci najchętniej przenoszą swoje konta z innych banków do Credit Agricole. Nie muszą przy tym zajmować się żadnymi formalnościami. Bank bierze je na siebie, już od pierwszych chwil opiekując się klientem.

Czasy, w których przywiązani byliśmy do jednego operatora telefonów, dostawcy gazu, prądu odchodzą do lamusa. Z roku na rok rośnie liczba osób, które pożegnały się z dotychczasowymi usługodawcami. Coraz chętniej zamieniamy również konta bankowe na tzw. „lepszy model”. Możemy dzięki temu zyskać atrakcyjniejsze warunki, np. bezpłatne wypłaty z bankomatów w całym kraju czy dodatkowy zastrzyk gotówki w postaci premii za przeniesienie się do innego banku. Pewnie dlatego liczba przenoszonych rachunków w procesie prowadzonym pod auspicjami Związku Banków Polskich wzrasta rok do roku.

Credit Agricole od 2015 roku jest liderem w przenoszeniu rachunków między bankami. Do września tego roku w ponad 60 proc. wniosków składanych w systemie Krajowej Izby Rozliczeniowej, we wszystkich bankach w Polsce, klienci jako nowy bank wskazywali właśnie Credit Agricole.

Bardzo się cieszę, że klienci, którzy decydują się zmienić swój dotychczasowy bank, wybierają właśnie nas. To duże wyróżnienie, a także motywacja do dalszych działań, aby klienci byli z nas jeszcze bardziej zadowoleni i chętnie nas polecali. – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole. – Staramy się już od pierwszych chwil naszej współpracy. Opiekujemy się klientami i wyręczamy w formalnościach związanych ze zmianą banku.

Credit Agricole dba o komfort klientów i zajmuje się wszystkim – ustanowieniem zleceń stałych, poinformowaniem pracodawcy, ZUS czy urzędu skarbowego, łącznie z wypowiedzeniem umowy w dotychczasowym banku. Poza zmianą rachunku, bank zachęca również do przeniesienia do niego kredytów lub pojedynczych limitów kredytowych, łącznie z kartą kredytową czy kredytem w koncie. Tutaj rola klienta ograniczona jest również do minimum. Przedstawia on doradcy dokumenty potwierdzające parametry tego zobowiązania (m.in. wysokość oprocentowania) w innym banku lub SKOK. Bank, po przyznaniu kredytu, po prostu spłaca to zadłużenie. Jedynie w przypadku przenoszenia karty kredytowej czy kredytu w koncie, to klient wypowiada umowę w dotychczasowym banku.