Spośród 16 największych banków w Polsce, to właśnie klienci Credit Agricole najchętniej polecają swój bank. Taki jest wynik najnowszych badań przeprowadzonych przez TNS Polska.
„Zoom Finance” to projekt TNS Polska opisujący rynek bankowy w Polsce. Klienci wyrażają swoje opinie m.in. o sposobach kontaktu z bankiem czy zdradzają powody, dla których są gotowi powierzyć oszczędności konkretnej marce. Jednym z elementów badania było sprawdzenie satysfakcji klientów z usług własnego banku. Na podstawie odpowiedzi respondentów obliczono, dla każdego z 16 największych banków, wskaźnik NPS (Net Promoter Score). Opisuje on skłonność do polecania usług banku przez jego klientów. W takim zestawieniu Credit Agricole jest liderem i z wynikiem 33 proc. wyprzedza ING Bank Śląski oraz BPS.
Credit Agricole po raz kolejny zostaje najlepszym bankiem jeżeli chodzi o rekomendacje – co jest najlepszym dowodem na poziom zadowolenia klientów. Od początku 2016 r. najlepiej wypada również w badaniu rekomendacji klientów w badaniu „Klienci banków w Polsce”, przygotowywanym przez inną, niezależną firmę – Millward Brown.
– Miło jest z taką wiadomością rozpoczynać rok. Zależy nam i po raz kolejny to udowadniamy. Rekomendacje mają ogromną siłę. Potwierdzają pozytywne doświadczenia naszych klientów i to, że jesteśmy nie tylko rzetelnym i profesjonalnym, ale po prostu przyjaznym i fajnym bankiem, który przede wszystkim stawia na relacje. – mówi Marcin Jagodziński, dyrektor departamentu Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego w banku Credit Agricole, który na co dzień odpowiada m.in. za działania zwiększające satysfakcję klientów.
Credit Agricole uważa, że satysfakcja to coś więcej niż tylko zadowolenie z produktów i usług. Bank stawia klienta, jego potrzeby i oczekiwania w centrum wszystkich swoich działań. Regularnie sprawdza więc, jak jest oceniany. Zgłaszane przez klientów komentarze bierze pod uwagę w usprawnianiu wewnętrznych procesów czy procedur. Jednocześnie stara się zaskakiwać i dzielić z nimi pozytywne doświadczenia. Ostatnio w nietypowy sposób podziękował klientowi za jego bezinteresowną pomoc w ugaszeniu pożaru w placówce, rozgrzewał studentów gorącą kawą w Warszawie czy rozświetlał najkrótszy dzień w roku we Wrocławiu.