Nośnik zaopatrzony w profesjonalne opracowanie kartograficzne mające na celu dokładne pokazanie lokalizacji oferowanych przez DIPSERVICE nieruchomości, przy zachowaniu wysokiej funkcjonalności planu Warszawy.
Dotarcie z reklamą do konsumenta gwarantuje dystrybucja przez taksówki korporacji MPT 9191.
Nośnik CCM™ łączy w sobie takie cechy jak oryginalność formy, trwałość i częstotliwość oddziaływania. Proponowane przez ROTOMedia wraz z nośnikiem kanały dystrybucji zapewniają skuteczność dotarcia i efektywność kosztów prowadzonych kampanii.
CCM™ to kieszonkowy nośnik drukowany i składany do formatu karty kredytowej, z powodzeniem mieszczący się w każdym portfelu, a przy tym zawierający dużą powierzchnię reklamową.
Inspiracją do powstania tego projektu stała się chęć dotarcia do klienta bez zbędnych zakłóceń innymi reklamami. Istotą było także stworzenie taniego, a przy tym wysoce użytkowego narzędzia marketingowego, skutecznie odziaływującego na Konsumenta przez maksymalnie długi okres – co najmniej rok.
To narzędzie marketingowe w podobnej postaci od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na europejskich rynkach reklamowych. ROTOMedia, wprowadzając go na polski rynek poszła dalej. Przede wszystkim umożliwiła wyposażenie go w profesjonalne opracowania kartograficzne znacznie zwiększające trwałość oddziaływania przekazu. Dzięki współpracy z firmą Daunpol Sp. z o.o., istnieje możliwość dopasowywania dowolnego opracowania kartograficznego do potrzeb Klienta oraz konkretnej kampanii reklamowej.
ROTOMedia podpisała umowę z największą korporacją taksówkową, jaką jest MPT 9191, gwarantującą dotarcie z reklamą do celowo wybranej grupy targetowej, jaką są pasażerowie blisko 1000 taksówek na terenie Warszawy i ponad 5000 taksówek w 59 miastach Polski.