„Rok 2005 będzie dla nas rokiem dynamicznego rozwoju oraz wejścia na nowe rynki lokalne. Zdecydowaliśmy się na podjęcie takiego wyzwania, ponieważ obserwujemy wzmożone zainteresowanie klientów nasza ofertą. Przeprowadziliśmy także badanie satysfakcji naszych dotychczasowych abonentów, z którego wynika, że ponad 77% z nich jest zadowolonych z poziomu naszych rozwiązań teleinformatycznych. Ponadto, wyniki finansowe Crowley są rekordowo wysokie – nasze przychody za 2004 rok wzrosły o 40% w porównaniu roku poprzedniego i wyniosły 54 mln. Są to optymistyczne przesłanki, dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć teren naszego działania. Łódź jest dla nas miastem nr 1 wśród tych, które wpisaliśmy w plany rozwoju ten rok. Adresujemy nasze rozwiązania do sektora MSP, ale także do większych firm i korporacji. Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna pozwala oczekiwać dalszych inwestycji na tym rynku, co w praktyce oznacza dla nas szansę na pozyskanie nowych klientów. Będziemy ich szukać wśród ponad 2,000 firm z obszaru Łodzi i okolic” – mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy w Crowley Data Poland.
Crowley adresuje swoje rozwiązania zarówno do klientów biznesowych, jak i największych instytucji publicznych, wśród których są m.in.: Polska Agencja Prasowa, Poczta Polska, Urząd Zamówień Publicznych, Sąd Okręgowy w Gdańsku, Inteligo Financial Services czy Komenda Główna w Gdańsku.