W roku 2004 firma pozyskała 735 nowych klientów, co w porównaniu z 2003 rokiem daje wzrost o 63%. Ponadto, w tym okresie Crowley sprzedał 893 usługi (co oznacza wzrost o 52% w stosunku do 2003 r.) oraz przeprowadził 1067 instalacji (wzrost o 54%). W I kwartale 2005 r. Crowley powiększył swoje portfolio o kolejnych 172 klientów, 197 sprzedanych usług oraz 175 przeprowadzonych instalacji. Sieć Crowley swym zasięgiem pokrywa ok. 80% zurbanizowanych terenów w największych miastach Polski.
Wśród usług świadczonych przez Crowley Data Poland, największym zainteresowaniem cieszy się dostęp do Internetu – korzysta z niego 55,60% klientów. Stale rośnie również liczba zainteresowanych usługami głosowymi operatora, które kupiło już 15,76% odbiorców. Wiele firm wykorzystuje także łącza transmisji danych z protokołem Frame Relay (10,76%) oraz kanały cyfrowe (9,60%) dostarczane przez CDP. Użytkownicy VPN (wirtualnych sieci prywatnych miejskich i międzymiastowych) stanowią ponad 7% ogólnej liczby klientów Crowley. Odbiorcy najczęściej wybierają łącza o przepływności 2 Mb.
„Coraz więcej klientów obdarza nas swoim zaufaniem. Przekonuje ich do nas wysoka jakość usług, atrakcyjna cena i korzystna oferta. Dzięki stałej rozbudowie naszej sieci oraz współpracy z innymi operatorami, jesteśmy w stanie szybko odpowiadać na stale wzrastające zapotrzebowanie naszych klientów w dziedzinie niezawodnych rozwiązań teleinformatycznych. Ponadto nasze oferty są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Systematycznie uzupełniamy też swoją ofertę o nowe produkty” – mówi Dariusz Terlecki, dyrektor handlowy Crowley Data Poland.
Większość klientów sieci Crowley znajduje się w Warszawie (53,49%) i w Gdańsku (18,65%). Firma świadczy także usługi w Krakowie, gdzie klienci stanowią 10,70% ogółu, Katowicach (7,99%), Wrocławiu (5,67%) i Poznaniu (3,50%). Najwięcej przychodów Crowley’a, bo aż 59,53% generuje aglomeracja warszawska i gdańska (10,68%). Udziały pozostałych 4 aglomeracji w przychodach firmy stanowią łącznie 29,79%.
Większość klientów Crowley Data Poland to firmy usługowe (40%). Przedsiębiorstwa handlowe stanowią 14% klientów, instytucje finansowe 4%, a administracja państwowa 5%. W portfolio klientów dominują firmy duże oraz średnie. Wśród ponad 2000 klientów biznesowych i największych instytucji publicznych są: Polska Agencja Prasowa, Poczta Polska, Najwyższa Izba Kontroli, Urząd Zamówień Publicznych, Sąd Okręgowy w Gdańsku, Inteligo Financial Services czy Komenda Główna w Gdańsku.