CUK Ubezpieczenia inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza zmiany wizerunkowe. Od lutego nowym brand hero firmy będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.

– SuperCUK doskonale koresponduje zarówno z aspiracjami naszej marki, jak i z tym, kim chcemy być w oczach naszych klientów – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w CUK Ubezpieczenia. – Od lat realizujemy wśród polskich konsumentów naszą misję edukacyjną związaną ze światem ubezpieczeń. Chcemy, by Polacy odnajdowali tę wiedzę, również za sprawą SuperCUK – dodaje.

Jak mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, nowa brand hero pomoże nie tylko zrozumieć podstawowe terminy związane z branżą ubezpieczeń czy znaleźć odpowiednią dokumentację, ale też porównać oferty i wybrać spośród nich tą najbardziej pasującą do ich oczekiwań.  – SuperCUK otworzy nas również na nowe grupy konsumentów – młodszych, dynamicznych mieszkańców dużych aglomeracji, dla których ważne są nowinki technologiczne oraz spersonalizowana komunikacja między marką a klientem. By dotrzeć do tej grupy w CUK Ubezpieczenia intensywnie stawiamy na omnichannel marketing i nowe platformy komunikacji z klientami. Chcemy być coraz bliżej nich i jednocześnie zmieniać oblicze branży ubezpieczeniowej dzięki nowinkom technologicznym – dodaje.

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza zmiany w obszarze marketingu i celów, jakie chce osiągnąć w najbliższych latach. Jedną z głównych zmian jest zastosowanie technik omnichannel, w ramach których CUK Ubezpieczenia będzie budował platformę komunikacji z nową grupą młodszych klientów.

Źródło: CUK