Cumulus dla Grupy Ożarów

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki REYMIX wśród firm budowlanych oraz drobnych inwestorów. Główny nacisk komunikatów położony zostanie na oszczędności finansowe wynikające z zastosowania REYMIX-u w porównaniu z technologią tradycyjną.

Reklamy prasowe emitowane będą od marca 2006 w ogólnopolskich czasopismach specjalistycznych, a także dodatkach budowlanych dzienników regionalnych. REYMIX będzie sponsorem prognozy pogody na antenie lubelskiej TVP3 w marcu i kwietniu br. Cumulus przygotował także na ten sezon nowe katalogi produktów oraz materiały POS – mówi Jan Matysik, szef agencji.

Oprócz działań reklamowych Cumulus otrzymał zlecenie na realizację działań event PR (pokazy budowlane na budowach, w składach i marketach budowlanych). Ponadto Cumulus obsługiwać będzie kompleksowo część targów i spotkań integracyjno-motywacyjnych dla Klientów Grupy Ożarów.