Cumulus ustanawia nowy rekord Guinnessa

– Event był główną atrakcją Dni Otwartych MPK – pierwszych w prawie osiemdziesięcioletniej historii miejskiego przewoźnika – powiedział Grzegorz Jasiński, prezes zarządu MPK Lublin. Chcieliśmy w ten sposób aktywnie wpisać się w promocję Polski w świecie, a także włączyć się w obchody „Europejskiego dnia bez samochodu”.

Całością prac public relations oraz organizacją eventu zajęła się agencja Cumulus. Uczestnicy festynu, oprócz udziału w konkursach, mieli możliwość zobaczenia warsztatów naprawczych, starych autobusów i trolejbusów. MPK udostępnił jeden autobus dla lubelskich „grafficiarzy”. Ich twórczość mieszkańcy miasta mogli podziwiać już tego samego dnia, bowiem autobus prosto z festynu pojechał na codzienną trasę.

– Teraz na potrzeby centrali Rekordów Guinnessa kompletujemy niezbędne materiały multimedialne i tłumaczymy dokumenty na język angielski. Za kilka dni wyślemy całe sprawozdanie do Londynu i będziemy czekać na uznanie naszego rekordu – powiedział Jan Matysik, dyrektor zarządzający agencji Cumulus.