Customer Information Infrastructure (CII) już w Acxiom Polska

Opracowana przez Acxiom infrastruktura CII reprezentuje elastyczne, skalowalne i zupełnie nowe podejście do zarządzania oraz aktualizowania informacji o klientach, na potrzeby niezbędne do uzyskania jednolitego wizerunku klienta tzw. ‘Single Customer View”, który jest podstawowym warunkiem zaawansowanych prac analitycznych czy aktywności marketingowych. Bazując na technologii Grid, którą w skrócie można zdefiniować jako połączenie dużej ilości komputerów w jedną sieć zaprzęgniętą do wykonania w tym samym czasie określonego zadania, osiągnięto niezwykły wzrost skuteczności i wydajności procesów. Obecnie, usługi CII są wykonywane na ponad 6000 komputerach znajdujących się w sieci gridowej korporacji na całym świecie, a ich liczba systematycznie wzrasta.

„Usługi świadczone przez Acxiom Polska dla klientów firmy, będą korzystały głównie z infrastruktury zlokalizowanej w nowo otwartym centrum technologicznym w Wielkiej Brytanii – mówi Krzysztof Szwarc, Dyrektor Działu IT & Customer Data Integration w Acxiom Polska. – Do naszej dyspozycji znajduje się tam kilkaset komputerów, które pozwolą nam i naszym klientom zaoszczędzić czas i pieniądze, a co najważniejsze, umożliwią niemalże natychmiastowy dostęp do aktualizowanych na bieżąco danych. Czyszczenie zbiorów danych zawierających miliony rekordów czy też zaawansowane analizy i segmentacje bazujące na kilkuletniej historii klientów, dzięki CII są teraz dostępne praktycznie w ciągu kilku/ kilkunastu godzin. Oferowane przez nas usługi czyszczenia danych są niezbędnym elementem systemów CRM, hurtowni danych, centralnych baz klientów, systemów zarządzania kampaniami marketingowymi. Niezależnie od posiadanego systemu Acxiom dostarcza i poprawia dane zapewniając spójny obraz klienta ‚Single Customer View’”