Cyfrowe publikacje już dostępne – ruszyła platforma Nexto.pl

– Pod względem liczby odwiedzin mamy do czynienia z kilkukrotnym wzrostem w porównaniu do kiosku NetPress, poprzednika Nexto.pl. Zauważalny wzrost dotyczy również liczby zamówień – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu. – Już teraz widać efekty rozszerzenia asortymentu, a także sprawnie przeprowadzonych działań promocyjnych przed startem- dodaje. Jako że podstawowe funkcjonalności i nawigację strony oparto na mechanizmie funkcjonującym na NetPress, dotychczasowi klienci nie będą mieli problemów z poruszaniem się po Nexto.

Czytelnicy cyfrowych publikacji mogą teraz wybierać format zamawianego produktu (Zinio lub PDF). Dostępne są także ksiązki audio w formie plików mp3 (również kursy językowe). Już wkrótce przed złożeniem zamówienia Internauci będą mogli zapoznawać się z fragmentami produktów dostępnych na Nexto. Dodatkowo, do końca stycznia odwiedzający serwis mają szansę wygrać iLiad, innowacyjny czytnik e-publikacji lub jedną z kilkunastu pamięci flash z logo Nexto. Wystarczy dokonać dowolnego zamówienia w nowootwartym serwisie.

Działania promocyjne platformy będą oparte z jednej strony na rozbudowywanym stale programie partnerskim, a z drugiej na jak najbardziej zaawansowanej personalizacji serwisu Nexto. – W natłoku publikacji nie sposób promować wszystkiego. O wiele skuteczniej jest oddać inicjatywę tym, którzy będą w stanie samodzielnie tworzyć najbardziej interesującą ofertę – a zatem użytkownikom i partnerom – komentuje Mateusz Chłodnicki, dyr. ds. marketingu.