Cyfrowe rewolucje. Konkurs mBanku rozstrzygnięty

W kategorii firmy o obrotach do 10 mln zł laureatem nagrody głównej jest firma Krayna, producent wegańskich kosmetyków. Wśród firm o obrotach od 10 do 50 mln zł rocznie, jury najlepiej oceniła zgłoszenie sklepu muzycznego Pasja. W nagrodę obie firmy dostaną pakiet specjalistycznych usług o wartości 100 tys. zł, który pomoże im rozwinąć skrzydła w e-commerce. Kolejnych dziesięć firm otrzyma nagrody drugiego stopnia o wartości 10 tys. zł. Zwycięzcy wyłonieni zostali spośród blisko 550 zgłoszeń. Partnerem konkursu był Mastercard, a patronatem objęła go eIzba.

fot. mBank

Konkurs jest częścią kampanii mBanku pod nazwą Cyfrowe rewolucje, która wystartowała w czerwcu. Jej celem jest wsparcie mikro-, małych i średnich firm w rozwoju biznesu w internecie. Na specjalnej stronie www.mbank.pl/cyfrowerewolucje przedsiębiorcy znajdą solidną dawkę darmowej wiedzy przygotowanej przez praktyków rynku e-commerce. Każdy może wybrać preferowaną przez siebie formę jej konsumpcji. Na stronie publikowane są artykuły ekspertów, case study firm, które przeszły już e-transformacje i dzielą się swoimi doświadczeniami oraz linki do bezpłatnych webinarów.

W konkursie oceniany był przede wszystkim pomysł na biznes oraz jego potencjał do rozwoju w e-commerce. W jury konkursu zasiadali m.in. Joanna Ceplin, ekspert marketingu online, Przemysław Pająk, założycie Grupy Spider’s Web, Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Maciej Żak, współzałożyciel Dirlango, holdingu inwestującego w spółki technologiczne na etapie „growth”.

W konkursie udział wzięło 545 firm z całego kraju. W kategorii do 10 mln zł obrotów zwyciężyła firma Krayna, która produkuje wegańskie kosmetyki, nagrody drugiego stopnia otrzymali: Art and Cat, Ośrodek Centrum, Spiżarnia Rydzyńska, Wizytówka Natury i Zwinne Miasto.

W kategorii 10-50 mln zł obrotów główna nagroda trafi do sklepu muzycznego Pasja, a dodatkowe do przedsiębiorstwa: AR Chmielewski, BIN, Cerampol, Decofire oraz Makalu Fashion.

Partnerem konkursu był MasterCard, a patronem merytorycznym całej kampanii jest eIzba.

Źródło: mBank