Czarny kot w nowej kampanii Toyota Bank

13 lutego 2012 r., kapitalizacja co 13 dni, 13 tys. zł depozytu i 7% odsetek – to główne liczby wyróżniające kampanię Toyota Bank, która promuje nową odsłonę swojego flagowego Planu Depozytowego +19.

Kampania wystartowała dokładnie 13 lutego i potrwa do końca marca tego roku. Motywem przewodnim jest czarny kot, który w specyficzny sposób opowiada o nowym produkcie Toyota Bank. Mimo że pierwsze skojarzenia wizerunkowe to liczba 13, Klienci Banku otrzymają wysokie i niezmienne oprocentowanie w wysokości 7% rocznie.

Reklamę Toyota Bank można usłyszeć w radio (Radio Zet, Chilli Zet, Trójka, TokFM, RMF Classic) oraz  zobaczyć w telewizyjnych stacjach biznesowych i informacyjnych (TVN24 i TVN CNBC), na billboardach oraz w największych portalach internetowych, w tym na Facebook oraz Google.

– Kampania ma na celu pokazanie klientom, że lokaty bankowe mogą przynosić realne i solidne, bez względu na okoliczności, zyski. W kampanii zestawiliśmy elementy charakterystyczne dla dnia startu, jak liczba 13 czy czarny kot, z bardzo korzystną ofertą – 7%, stałym oprocentowaniem – mówi Piotr Nejman, kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank.

Koncepcję i realizację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy ZenithOptimedia.

Źródło: Toyota Bank Polska