„Czarodziejki W.I.T.C.H.” kultowym komiksem polskich nastolatek

Nowe wydanie specjalne pojawi się w kioskach pod koniec maja br. Adresowane jest do wszystkich fanek pięciu Czarodziejek – dziewcząt w wieku 11-15 lat.

W „Styl W.I.T.C.H.” czytelniczki znajdą artykuły poruszające ważne dla nastolatek tematy takie jak: przyjaźń, rodzina, funkcjonowanie w grupie. Nie zabraknie w nim też quizów, porad z zakresu mody i urody, plakatu i wywiadu z gwiazdą Każdy dział otwiera krótki dwu- trzystronicowy komiks z Czarodziej-kami. Pismo w cenie 5,90 zł ukaże się w nakładzie 60 tys. egzemplarzy, a jego objętość wyniesie 52 strony. Strona reklamowa w „Styl W.I.T.C.H.” kosztuje 9 tys., a IV okładka 12 tys. złotych.

Czarodziejki W.I.T.C.H.” to dwutygodnik komiksowy adresowany do dziewcząt w wieku 7-12 lat cieszący się wciąż rosnącą popularnością. Od kwietnia 2005 roku pismo podwoiło nakład, który obecnie wynosi 120 tys. egzemplarzy. Magiczną liczbę 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy tytuł przekroczył dzięki numerowi 69/2005 z grudnia 2005. Według najnowszych informacji z Przedstawicielstwa The Walt Disney Company, obecnie w Polsce co miesiąc sprzedaje się najwięcej egzemplarzy magazynu „W.I.T.C.H.” na świecie.

Wydawnictwo Egmont Polska liczy na kolejny rekord sprzedaży, ponieważ z okazji planowanej na kwiecień i maj 2006 roku telewizyjnej kampanii reklamowej, nakład dwutygodnika zostanie dodatkowo zwiększony do 140 tys. egzemplarzy.

Czasopismo „Czarodziejki W.I.T.C.H.” nie tylko w Polsce cieszy się wielką popularnością. Uwielbiają je czytelniczki we Włoszech, Skandynawii i Niemczech. Pierwszy numer magazynu pojawił się na polskim rynku w styczniu 2002 roku. Głównym elementem pisma jest komiks opowiadający o perypetiach 5 dziewcząt, które przeżywają uczuciowe rozterki, konflikty z rodzicami i szkolne kłopoty. Żyją jak zwyczajne nastolatki, choć jednocześnie są czarodziejkami, a akcja toczy się w dwóch światach: realnym i baśniowym.

Na sukces pisma składa się wiele czynników – zawiera ono ciekawy, dobrze rysowany komiks, a na stronach redakcyjnych zamieszczanych jest wiele artykułów o przyjaźni, pozytywnym nastawieniu do świata. Nie brakuje też testów i horoskopu – mówi Agnieszka Wieladek, redaktor prowadząca „Czarodziejek W.I.T.C.H.”. Wiele pomysłów realizowanych w piśmie pochodzi od czytelniczek i to jest najlepszą receptą na dobry pism: słuchać czytelniczek i być blisko nich.

Corocznym świętem wiernych czytelniczek pisma jest organizowany od 4 lat przez wydawnictwo Egmont Polska „Zlot W.I.T.C.H.”. W 2006 roku odbędzie się on 10 czerwca w Parku Sowińskiego w Warszawie. W poprzednich latach impreza odbywała się w warszawskim klubie Stodoła i gromadziła około 3 tys. fanek Czarodziejek W.I.T.C.H. z całego kraju. W tym roku chcemy pobić ten rekord i podwoić liczbę gości. Czy nam się uda? No cóż! Użyjemy wszelkich czarów!