„Czas na wakacje” z Acxiom Polska

8 sierpnia b.r. wystartowała internetowa strona konkursu www.czasnawakacje.pl , gdzie zaproszone przez Acxiom osoby, które mają ochotę zorganizować sobie wakacyjny wyjazd na koszt firmy, mogą spróbować swoich sił w wakacyjnej grze. Po zgłoszeniu swojego udziału w zabawie, uczestnicy rywalizować będą ze sobą zbierając jak największą liczbę punktów przyznawanych za wyniki ‘sprawnościowe’ uzyskane w czasie gry oraz wkomponowanego w nią testu wiedzy na temat produktów i firmy Acxiom. Na spróbowanie swoich sił w konkursowej trasie podróży, gdzie na podróżników czyhają piraci, dzikusy i inne przeszkody, uczestnicy mają czas do 15 września, kiedy to nastąpi zakończenie turnieju. W międzyczasie na stronie konkursowej biorący udział będą mogli sprawdzać swoje pozycje w ogólnym rankingu graczy i ewentualnie szlifować swoje umiejętności oraz wiedzę za pomocą kolejnych prób pokonania przeszkód w grze online.

Celem akcji jest utrzymanie relacji z istniejącymi i potencjalnymi klientami Acxiom, przekazanie im aktualnych informacji na temat produktów oferowanych przez Acxiom jak też marketingu bezpośredniego.

Poza główną nagrodą – voucherem wakacyjnym TUI o wartości 3000 zł, do wygrania czekają także ekskluzywne zestawy kosmetyków damsko-męskich Shiseido o wartości 1200 zł, roczna prenumerata Magazynu Briefu oraz zestawy wyśmienitych win.

Zaproszenia do udziału w zabawie zostały skierowane do współpracujących z Acxiom klientów oraz kontrahentów znajdujących się w bazie firmy.

Partnerem konkursu został magazyn marketingu i sprzedaży Brief. Grę online oraz stronę konkursową wykonała na zlecenie firmy agencja SHA creative.