Częściej sięgamy do „yellow pages”

Wzrost używalności zakładki „yellow pages” wskazuje na zainteresowanie precyzyjnym wyszukiwaniem informacji według różnorodnych kryteriów: nazwy produktu, usługi, firmy czy też branży, lokalizacji lub nawet telefonu. Współczesny użytkownik Panoramy Firm chce nie tylko szybko znaleźć kontakt do firmy, ale też zobaczyć, jak dojechać najkrótszą drogą do wybranego miejsca. Dlatego też www.pf.pl pozwala lokalizować firmy na ponad 1000 cyfrowych planów miast.

Tendencja do oszczędzania czasu użytkownika i optymalizacji wyszukiwania dotyczy również drukowanych książek telefonicznych. Nowe wydania Panoramy Firm zostały dostosowane do rosnących wymagań użytkowników. Wprowadzono czytelny podział katalogu na sekcje, podkreślony odpowiednimi kolorami: ważne telefony – czerwony, instytucje publiczne – niebieski, oferty firm – żółty, wizytówki firm od A-Z – różowy. Poprawiono mechanizm wyszukiwania: proste hasła branżowe i słowa klucze kierują do właściwych tematów, skorowidz alfabetyczny pozwala szybko odszukać właściwą informację, a ogłoszenia są bardziej przejrzyste. Dzięki tym zabiegom katalogi są przyjazne dla „oka”, a przez to bardziej efektywne jako źródło informacji o produktach, usługach i firmach.