O kolejności decydowało fee income (roczna suma wynagrodzeń agencyjnych). Spośród agencji członkowskich ZFPR najwyżej uplasowała się Sigma International – 4.550.00 USD. Partner of Promotion uzyskał 2.200.000 USD, On Board PR – 1.909.980 USD, Profile – 1.055.639 USD. Agencja On Board PR zajęła 4 miejsce wśród firm o największym wzroście, szacowanym za rok 2006 na 73% (w porównaniu do roku 2005). Poza firmami z Polski w rankingu znalazło się jeszcze 5 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej: dwie z Rosji i po jednej z Węgier, Rumunii i Czech. The Holmes Report jest publikacją wydawaną przez The Holmes Group w Nowym Jorku. W tym roku po raz pierwszy dotyczy branży PR na całym świecie. Analitycy wycenili globalną wartość branży PR na co najmniej 7 miliardów USD (wzrost o 8,5% w ciągu roku). The Holmes Group przygotowuje również rankingi regionalne – zostaną one opublikowane jeszcze w tym roku. Paul Holmes, redaktor The Holmes Report, od dwudziestu lat opisuje i komentuje wydarzenia w branży public relations w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Jest autorem rankingów PR Agency Report Card w USA, Wielkiej Brytanii i Europie. Organizuje również SABRE Awards, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów na najlepsze projektu PR na świecie. Paul Holmes był w 2005 roku gościem organizowanego przez ZFPR kongresu PR FORUM.