„Cztery Kąty” i „Ładny Dom” – bardzo dobra sprzedaż w lutym 2006

Według danych wydawcy, numer lutowy miesięcznika „Cztery Kąty” został sprzedany w ilości 121 680 egzemplarzy, czyli o około 50 procent większej, niż w lutym 2005 r., kiedy sprzedano 80 663 egzemplarzy miesięcznika.

Wydanie lutowe miesięcznika „Cztery Kąty” pojawiło się w sprzedaży z bezpłatnymi dodatkami: płytą VCD „Dekoratornia” oraz katalogiem „Kuchnie IKEA”. Wydanie wsparte było kampanią promocyjną, która objęła telewizję ogólnopolską, Radio ZET oraz Internet – portal gazeta.pl .

W sprzedaży pojawił się już 17 marca 2006 r. kwietniowy numer „Czterech Kątów”, do którego dołączony zostanie bezpłatnie katalog firmy VOX z ofertą wielkanocną.

Również miesięcznik „Ładny Dom” zanotował w lutym 2006 r. rekordową sprzedaż, najwyższą od kwietnia 2004 r. Lutowy numer magazynu został sprzedany w ilości 54 213 egzemplarzy (dane wydawcy), uzyskując około 77 procent wzrostu sprzedaży w stosunku do lutego 2005 r., kiedy sprzedano 30 546 egzemplarzy.

Wydanie lutowe „Ładnego Domu” pojawiło się w sprzedaży z dołączonym bezpłatnie katalogiem „Kuchnie IKEA”. Wydanie wsparte było kampanią promocyjną w radiu (Radio Złote Przeboje i Radio TOK FM) i telewizji.

Do kwietniowego „Ładnego Domu”, który dostępny jest już w sprzedaży, dodawany jest bezpłatnie wiosenny katalog produktów dostępnych w hipermarketach Praktiker.