Cztery miliony złotych dla FRU.PL

Środki pozyskane od Tar Heel Capital zostaną przeznaczone na rozwój FRU.PL oraz ekspansję zagraniczną. FRU.PL to bowiem polska spółka z międzynarodowymi ambicjami. Analizy wykonane na zlecenie FRU.PL pokazują wyraźnie, jak wielki potencjał tkwi w środkowoeuropejskim rynku rezerwacji lotniczych online. Poprzez świadczenie usług w oparciu o zaawansowaną technologię informatyczną oraz wysokiej jakości obsługę klienta, FRU.PL chce na tym obiecującym rynku osiągnąć pozycję lidera.

Polska jest kolejnym etapem na drodze do realizacji tego celu. W kwietniu ubiegłego roku założyciele FRU.PL, Michał Wrodarczyk i Jarosław Adamski, powołali w Rumunii bliźniaczy portal VOLA.RO. W krótkim czasie serwis zdobył czołową pozycję na tamtejszym rynku, notując wzrosty obrotów rzędu 50-100% miesięcznie. Wkrótce ruszą również podobne serwisy na szybko rosnących rynkach rosyjskim i ukraińskim.

„Jesteśmy dumni, że fundusz docenił nasze pomysły i podzielił wiarę w sukces. Środki pozyskane od Tar Heel Capital pozwolą nam na rozwój technologii wyszukiwania połączeń lotniczych i wzbogacanie serwisu o nowe funkcjonalności. Chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników oferując im unikalną możliwość kreowania własnych podróży za pomocą łatwych w użyciu i intuicyjnych narzędzi.” – mówi Michał Wrodarczyk, Prezes FRU.PL.

„Inwestycją we FRU.PL dajemy wyraz naszemu przekonaniu o niezwykłym potencjale, tkwiącym w rynku rezerwacji lotniczych i hotelowych online w naszej części Europy.” – twierdzi Grzegorz Bielowicki, Partner Zarządzający Tar Heel Capital. „FRU.PL to dynamiczna, dobrze zarządzana spółka działająca na perspektywicznym rynku. Profesjonalny management z dużym doświadczeniem, zaawansowana technologia i nasze wsparcie finansowe z pewnością pozwolą uczynić FRU.PL liderem swojej branży w Europie Środkowo-Wschodniej.” – dodaje Grzegorz Bielowicki.

Trzy pierwsze miesiące działalności FRU.PL potwierdzają zasadność tych prognoz. W tym czasie liczba wyszukiwań konkretnych połączeń na portalu FRU.PL sięgnęła 141 tysięcy, znacznie przekraczając oczekiwania założycieli.