Pomysł stworzenia DoggieMovie! był odpowiedzią na zapotrzebowanie polskiej branży filmowej na tego typu usługi. Okazało się bowiem, że znakomita większość zwierząt, sprowadzana jest dla polskich produkcji filmowych z zagranicy. ProfilMedia postanowiła zapełnić tę lukę i stworzyła produkt, który jest jedyną tego typu bazą w Polsce.
– Pomysł już teraz spotyka się z dużym zainteresowaniem, nie tylko wśród miłośników zwierząt, ale również w branży filmowej i reklamowej. Liczymy na to, że niebawem stanie się on naszym głównym produktem eksportowym. Tak jak w innych branżach gospodarki, mamy tutaj znaczną przewagę kosztową, a szkolenie zwierząt w Polsce należy do najlepszych w Europie – mówi Monika Wysokińska – pomysłodawca i osoba prowadząca DoggieMovie!
W ramach oferty DoggieMovie! ProfilMedia oferuje również specjalistyczne szkolenia psów na potrzeby klienta, które obejmują dostosowanie do specyfiki pracy na planie zdjęciowym i filmowym, a także naukę efektownych i niecodziennych zachowań. Aktualnie w bazie DoggieMovie! znajduje się kilkadziesiąt psów różnych ras, skatalogowanych pod kątem wykonywanych umiejętności. Zasoby bazy są sukcesywnie powiększane. W tym celu ProfilMedia współpracuje z treserami oraz hodowcami psów.