Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty? – ruszyła kampania reklamowa mBanku

Hasło przewodnie kampanii brzmi:

„Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty? W mBanku na pewno”

Kampania ma za zadanie podkreślenie konkurencyjnego oprocentowanie rachunku osobistego eKONTO, uświadomienie Klientom cenowej atrakcyjności kredytu odnawialnego oraz wprowadzenie na rynek Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych.

Kampania ma na celu budowę wizerunku marki mBanku jako instytucji oferującej najatrakcyjniejsze cenowo i innowacyjne produkty bankowe: depozytowo-kredytowe oraz inwestycyjne.

„Hasło przewodnie kampanii ma wzbudzić intrygę wśród odbiorców reklam i skłonić do zastanowienia się nad własnymi finansami osobistymi.” – podkreśla Michał Sobolewski – Wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za marketing w mBanku.

W kampanii zostaną wykorzystane komunikaty następującej treści:

Konto osobiste oprocentowane nawet 15 razy wyżej niż w innych bankach.

– Kredyt odnawialny nawet o 1/3 tańszy niż w innych bankach.

– Zakup i sprzedaż jednostek funduszy inwestycyjnych – bez prowizji.

Kampania reklamowa będzie trwać do końca kwietnia oraz dodatkowo przez 2 tygodnie maja po zakończeniu weekendu majowego, zostanie przeprowadzona w trzech rodzajach mediów: telewizji, prasie i Internecie.

Telewizja.

Spot reklamowy prezentuje zapracowanego mężczyznę. W konfrontacji z otaczającym go światem nasuwa się refleksja, lektor zadaje pytanie. „Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty?”, pada odpowiedź „W mBanku na pewno”. Następnie, prezentowane są komunikaty produktowe, które stanowią uzasadnienie odpowiedzi na postawione pytanie. Na końcu pojawia się hasło „SPRAWDŹ”, które ma zachęcić Klientów do przeanalizowania oferty swojego banku i porównania z ofertą mBanku.

Spot reklamowy został wyreżyserowany i zrealizowany przez Piotra Trzaskalskiego, twórcę filmu „Edi”. W reklamówce udział wzięli pracownicy mBanku.

Spoty trwające 30 sekund zostaną wyemitowane przez następujące stacje telewizyjne: TVN, TVN7, TVP, Polsat, TV4 oraz telewizje tematyczne: Canal+, Ale Kino, Discovery.

„Przez pierwsze trzy tygodnie kampanii nasi potencjalni Klienci z grupy celowej będą mieli w sumie blisko 50 milionów kontaktów z naszą reklamą. 89% osób z grupy celowej zobaczy nasz film co najmniej jeden raz. Efektywny zasięg kampanii przekroczy 50%, co oznacza, że dotrzemy efektywną ilość razy do ponad 4 milionów osób (zobaczą naszą reklamówkę co najmniej 4 razy).” – dodaje Michał Sobolewski.

Prasa

Ogłoszenia prasowe są istotnym medium przekazu ze względu na możliwość zamieszczenia najpełniejszej informacji o ofercie mBanku. Główne tytuły wykorzystane w kampanii to Gazeta Wyborcza, Newsweek, Polityka, Wprost. Oprócz dotychczas wykorzystywanych wydawnictw, nasze ogłoszenia pojawią się w następującej prasie: Przekrój, Super Express, Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień, To i Owo. Ma to na celu poszerzenie grona odbiorców. W tzw. TV Guidach ogłoszenia ze względu na format ograniczają się tylko do przedstawienia najważniejszych korzyści z produktu dla Klienta. W pozostałych emisjach ogłoszenie wzbogacone jest o elementy silnie wiążące wizualnie reklamę prasową z telewizyjną.

Internet

Równolegle trwać będzie kampania internetowa, której celem będzie wsparcie komunikatów telewizyjnych i prasowych. Umożliwia to jednocześnie dopełnienie przekazywanych informacji, kierując odbiorców do nowej, zmodernizowanej strony www.mBank.pl lub stron mBanku na witrynach internetowych partnerów sprzedażowych.

Wraz z nową kampanią reklamową oraz z myślą o wygodzie Klientów mBanku, zostały wprowadzone dodatkowe numery Centrum Obsługi Telefonicznej (mLinii):

0-801 300 800 (dla telefonów stacjonarnych)

42 6 300 800 (dla telefonów komórkowych)