Formuła przewiduje spotkanie ze znaną osobą świata mediów, reprezentującą wybrany segment tego rynku (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat. Spotkania odbywają się średnio 1 raz w miesiącu przy porannej kawie i śniadaniu i trwają ok. 2 godzin.
Dotychczasowymi gośćmi Śniadań byli:
1. Piotr Rudzki, Rzeczpospolita (17.09.2002 r.)
2. Grzegorz Miecugow, TVN 24 (01.10.2002 r.)
3. Jarosław Sroka, Puls Biznesu (03.12.2002 r.)
4. Tomasz Wróblewski, Newsweek (04.03.2003 r.)
5. Wojciech Szeląg, Polsat (17.04.2003 r.)
6. Krystyna Kaszuba, Edipresse (01.07.2003 r.)
7. Wojciech Romański, Businessman Magazine (18.02.2004 r.)
8. Natalia Skipietrow, miesięcznik „Zdrowie” (31.03.2004 r.)
9. Roman Młodkowski,TVN (11.05.2004 r.)
10. Paweł Ławiński, Gazeta Wyborcza (15.06.2004)