D-Link wyróżniony za lojalność

D-Best Partner, został wdrożony w Polsce we wrześniu 2007 roku i był pilotażowym wdrożeniem w tej części Europy. Następnie, w pierwszym kwartale 2008 r. program wprowadzony został w Czechach, a wkrótce zostaną nim objęte kolejne kraje.

Podstawą programu partnerskiego jest platforma interanetowa. Dzięki niej resellerzy mają dostęp do materiałów edukacyjnych, dedykowanego forum, dowiadywać się o planowanych akcjach marketingowych, a także mogą uczestniczyć w specjalnych promocjach zakupowych. Dodatkowo partnerzy uzyskują bezpośrednie wsparcie handlowców oraz inżynierów D-Linka.

„D-Best Partner pozwala resellerom na szybki i bezpośredni kontakt z nami. To podstawowa zaleta programu” – tłumaczy Michał Derdzikowski, szef polskiego biura D-Linka. „Pozwala też firmom na wymianę poglądów i doświadczeń związanych ze sprzedażą produktów sieciowych oraz umożliwia gromadzenie punktów za sprzedaż naszych produktów”.