Danny DeVito i okrągły milion złotych – atuty nowej lokaty Banku Zachodniego WBK

Już 24 kwietnia rozpoczyna się najnowsza telewizyjna kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK. Tym razem wystąpi w niej nie jedna, a aż dwie gwiazdy. Obok przesympatycznego aktora z Hollywood – Danny`ego DeVito zobaczymy również okrąglutki milion złotych, który zostanie rozlosowany wśród osób zakładających lokaty

Danny DeVito to już drugi, po Johnie Cleese, aktor z Hollywood, który na zaproszenie banku zawitał do naszego kraju. Największą popularność w Polsce zyskał dzięki roli brata bliźniaka Arnolda Schwarzeneggera w filmie „Bliźniacy” oraz człowieka pingwina z „Powrotu Batmana”. Wybór Danny`ego DeVito nie był przypadkowy. Zanim Bank Zachodni WBK zdecydował się na wybór tego aktora, wybrał i zbadał szczegółowo popularność 16 najbardziej lubianych gwiazd z Hollywood. Spośród nich to właśnie Danny DeVito został wytypowany przez respondentów jako najsympatyczniejszy i najbardziej ich zdaniem pasujący do takiego produktu bankowego jak lokata.


 

Scenariusz opiera się na sytuacji, kiedy Danny DeVito podczas pracy na planie filmowym denerwuje się obecnością większej gwiazdy od niego samego. Nie usuwa się jednak na bok, lecz próbuje zagarnąć uwagę kamery dla siebie.

Konkurentem Danny`ego DeVito na planie jest – 3-miesięczna lokata terminowa z loterią kulminacyjną, absolutna nowość na naszym rynku. 

Obecnie wysokość wygranej wynosi 1 milion złotych, lecz na tym nie koniec – kwota ta będzie rosła proporcjonalnie do sumy środków gromadzonych na lokacie w BZ WBK. Ten nowatorski produkt został stworzony z myślą o klientach indywidualnych oraz osobach fizycznych, prowadzących jednoosobowo działalność gospodarczą lub rolniczą. Minimalna kwota lokaty to 5 tys. zł. Bank przewidział trzystopniowe oprocentowanie:

Lokatę można założyć we wszystkich placówkach BZ WBK, BZ WBK Partner, a także przez internet, telefon i WAP w okresie od 20 kwietnia do 19 czerwca 2009 r. 

Spot reklamowy z udziałem Danny’ ego DeVito został nakręcony w lutym tego roku, podczas wizyty aktora z Polsce. Film wyreżyserował Tomasz Konecki, autor takich obrazów jak bijący rekordy popularności „Lejdis”, czy kultowy już „Testosteron”. 

Danny DeVito przyleciał do Warszawy z rodziną i przyjaciółmi. 

Do wycieczek po naszym kraju namawiała go żona, Rea, której dziadek pochodził z Polski. Wspólnie zwiedzili między innymi Kraków oraz Wieliczkę.

Ekipa filmowa wspomina aktora jako niezwykle sympatyczną  i bezpośrednią osobę, z którą dobrze się pracuje. Praca na planie układała się tak świetnie, że mimo wielu godzin spędzonych na planie nikt nie czuł zmęczenia, a raczej fascynację współpracą z Dannym DeVito. „Danny wszystkie przerwy wykorzystywał na rozmowy i żarty z ekipą, z którą  od razu przeszedł na „ty”. – mówi Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor departamentu marketingu, który pracował przy produkcji filmu. „DeVito sam dobierał środki ekspresji i grał tak długo, jak to było konieczne. Nie marudził jak to mają w zwyczaju inne gwiazdy.” – dodaje.

Poza filmem reklamowym wizerunek Danny`ego DeVito zostanie także wykorzystany na własnych nośnikach reklamowych BZWBK, w prasie, Internecie i radiu oraz w oddziałach banku. 

HASŁO KAMPANII:
„Zarabiaj na lokacie i wygraj”

KAMPANIA TELEWIZYJNA

Emisja spotów reklamowych w nast. stacjach: TVN,  TVP1, TVP2, Polsat oraz 30 innych stacji telewizyjnych.  

KAMPANIA PRASOWA

Dzienniki: Gazeta Wyborcza, Fakt, Dziennik, Polska The Times, Przegląd Sportowy, Sport, Metro
Tygodniki telewizyjne: Tele Program, Tele Tydzień,
Prasa kobieca: Życie na gorąco, Viva
Tygodniki: Newsweek, Wprost

KAMPANIA RADIOWA

Radio ZET, 88,4 FM Złote Przeboje – Poznań, ESKA – Warszawa, ESKA – Wrocław, Piekary – Katowice, RMF FM, Trefl 103 i 99,2 Złote Przeboje – Gdańsk.

KAMPANIA INTERNETOWA:

Kampania zasięgowa na portalach: Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, wp.pl a także komunikat na gadugadu.pl

Źródło: BZWBK