Dzięki Grupie ING od 15 października br. podróżni na lotnisku Okęcie mogą korzystać z darmowego dostępu w do internetu.
Hot-spot „ING Internet Gate”, a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii „Be good at money”.
Kampania Grupy ING została zaadaptowana na potrzeby poszczególnych krajów. W Polsce pod hasłem „be good at money” promowane jest konto internetowe oraz ubezpieczania na życie. W ramach kampanii na warszawskim lotnisku Okęcie utworzona została strefa „ING Internet Gate”, w której pasażerowie mogą bezpłatnie skorzystać z dostępu do internetu. Na terenie lotniska zostało także umieszczonych kilkanaście billboardów reklamowych.
Międzynarodowa kampania Grupy ING jest prowadzona równocześnie na kilkunastu lotniskach m.in. w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Korei, Indiach i Meksyku. Jej celem jest podniesienie znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku ING jako instytucji, która ułatwia zrozumienie i korzystanie z usług finansowych. W przeszłości duże międzynarodowe porty lotnicze były już wykorzystywane przez Grupę ING do kampanii promocyjnych, umożliwiając dotarcie do atrakcyjnej grupy osób podróżujących samolotami.
Kampania w Polsce:
Termin: 15 października – 15 grudnia 2010 r.
Miejsce: lotnisko Okęcie w Warszawie
Podmioty uczestniczące:
- ING Bank Śląski
- ING Usługi Finansowe S.A.
Promowane produkty:
- Konto Direct
- Ubezpieczenia na życie
Hasło kampanii: „Be good at money”
Narzędzia: nośniki wielkoformatowe (billboardy) oraz stoisko z bezpłatnym dostępem do internetu
Agencja kreatywna: Twofish Amsterdam, adaptacja lokalna: Brain.
Źródło: ING Bank Śląski