Założeniem nowej usługi db Collect jest szybki dostęp do pełnej informacji
o wpływach na rachunek firmowy klienta prowadzony w Deutsche Bank PBC. Usługa polega na automatycznej identyfikacji płatności przychodzących. Wygenerowany raport o wpływach na rachunek dokonanych za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów spływu należności (banki, Internet, poczta itd.) dostarczany jest przedsiębiorcy każdego dnia roboczego. db Collect upraszcza procesy księgowe w firmie eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych do systemu finansowo-księgowego. Raport umożliwia przejrzystą i usystematyzowaną ewidencję wpływów oraz bieżącą identyfikację zaległych płatności, co w efekcie usprawnia nadzór nad terminowością regulowania zobowiązań przez płatników.
Usługa db Collect skierowana jest do przedsiębiorstw pragnących efektywnie zarządzać płatnościami, a także chcących zaoszczędzić czas. Usługa jest szczególnie polecana firmom wystawiającym dużą ilość faktur oraz rejestrującym od kilkuset wpływów na rachunek miesięcznie.
Wymagania małych i średnich firm to już nie tylko kredyt przyznany na warunkach dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta czy oferta inwestycyjna uwzględniająca specyficzne preferencje w kwestii ryzyka danego przedsiębiorcy. Wymagania tego segmentu rynku rosną szczególnie w zakresie obsługi finansowej – narzędzi, które pozwolą firmom usprawnić ich działalność. db Collect stanowi więc bardzo ciekawą propozycję dla tych przedsiębiorców, którzy chcą efektywnie zarządzać firmą. – mówi Renata Grzechnik, Manager w Departamencie Zarządzania Sprzedażą Deutsche Bank PBC.