DB Neolit Media dla Reeboka

Ogólnopolska, wielkoformatowa kampania outdoorowa ma charakter brandingowy. Jej celem jest podkreślenie pozycji Reeboka na polskim rynku, jak i zwiększenie rozpoznawalności marki wśród grupy docelowej oraz nasilenie procesu identyfikowania się odbiorców z brandem.

Za kompleksowe działania z tego zakresu odpowiada Dom Brokerski Neolit Media we współpracy z domem mediowym OMD, obsługującym budżet Reeboka.

Wielkoformatowe reklamy zewnętrzne pojawią się w największych miastach naszego kraju: Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Kielcach, Tarnowie, Rzeszowie oraz Gdańsku. Ekspozycje siatkowe zostaną rozmieszczone w miejscach, gdzie codzienne natężenie ruchu pieszego i samochodowego jest największe.

Do innych zadań Neolit Media należy także przeprowadzenie prac administracyjno-logistycznych na rzecz klienta, czyli: wynajem odpowiednich lokalizacji, uzyskanie stosownych pozwoleń, produkcję i montaż ekspozycji, zorganizowanie serwisu konserwacyjnego, monitoring prezentowanych reklam oraz ich demontaż po skończonej kampanii.

Niezmiernie cieszy nas fakt, że Reebok po raz kolejny powierzył nam przeprowadzenie kampanii wielkoformatowej w całej Polsce – mówi Piotr Jeziorowski, Dyrektor Zarządzający Neolit Media. Oznacza to, że sposób, w jaki zrealizowaliśmy dla Reeboka kampanię poprzednią był dla niego w pełni satysfakcjonujący. Jak zwykle możemy zagwarantować naszemu klientowi najwyższą jakość usług: od alokacji reklam, przez ich serwisowanie, skończywszy na ewaluacji efektywności przeprowadzonej kampanii.