DB Neolit Media z Pirelli

Już na początku kwietnia, z powierzchni ściany Hotelu Metropol, zniknie jedna z najbardziej intrygujących reklam w Warszawie. Mieszkańcy stolicy nie będą więcej mogli podziwiać pięknej Naomi Campbell, która przez cały marzec promowała nowy projekt komunikacyjny Pirelli „PIRELLIFILM”, oparty na bazie krótkometrażowych produkcji filmowych. Emitowane w Internecie obrazy mają budować emocjonalny wizerunek firmy. Premiera pierwszego odcinka „The Call” z Johnem Malkovichem i Naomi Campbell w rolach głównych odbyła się na stronach www.pireallifilm.com pod koniec marca br. Layout eksponowanej w Warszawie reklamy jednoznacznie nawiązywał do treści filmu – modelka wcieliła się w postać uwodzicielskiego, skrzydlatego i rogatego demona.

Olbrzymia siatka o powierzchni 12,35 x 25 m (czyli łącznie 308,75m2) zawisła na ścianie Metropolu dzięki DB Neolit Media, który – odpowiadając na zapotrzebowanie klienta – wybrał najbardziej okazałe i najczęściej odwiedzane miejsce w stolicy, czyli samo Centrum. Żaden z przechodniów nie mógł nie zauważyć wielkiej i elektryzującej reklamy, której myśl przewodnia zamykała się w kilku słowach: „Wyjątkowa kobieta w wyjątkowym mieście”.

Niezwykłe walory estetyczne eksponowanej siatki docenili nie tylko warszawiacy, ale także środowisko mediów. Odbiorcy zwracali także szczególną uwagę na wysoką jakość wydruku reklamy, za którą odpowiadała wielkoformatowa drukarnia Masterprint XL, siostrzana firma Neolit Media. W wyniku odzewu, Neolit Media zdecydował się na powiększenie powierzchni siatki (z pierwotnego formatu 256m2 do wspomnianego rozmiaru 308,75m2).

Takie zdarzenie nie miało precedensu w świecie reklamy wielkoformatowej. – mówi Piotr Jeziorowski, Dyrektor Zarządzający Neolit Media. Potwierdza to niewątpliwie renomę naszej firmy jako w pełni profesjonalnej, wrażliwej na potrzeby chcącego się wyróżnić klienta oraz realizującej kampanie pełne polotu i rozmachu.