Deutsche Bank zajął pierwsze miejsce wśród instytucji świadczących międzynarodowe usługi zarządzania środkami finansowymi (International Cash Management) dla polskich klientów korporacyjnych w tegorocznej edycji rankingu Euromoney Cash Management Poll. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej Deutsche Bank zajął ostatecznie drugie miejsce wśród instytucji działających tym rynku. Deutsche Bank okazał się również najlepszym dostawcą międzynarodowych usług zarządzania środkami finansowymi w Rosji. W bieżącym roku Deutsche Bank otrzymał ponadto od magazynu „Euromoney” tytuł Best Trade Finance Bank in Central and Eastern Europe dla najlepszego banku zajmującego się finansowaniem handlu w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze zdobycia pierwszego miejsca w zakresie usług świadczonych dla polskich klientów korporacyjnych. Zainwestowaliśmy wiele pracy i środków w przygotowanie oferty w obszarze zarządzania środkami finansowymi i widać wyraźnie, że klienci doceniają nasze starania mające na celu zaoferowanie im najlepszych na rynku usług” – powiedział Krzysztof Kalicki, Prezes Zarządu Deutsche Bank Polska S.A.
„Ranking ten pokazuje znaczny postęp, którego dokonaliśmy na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. Nasi klienci doceniają nie tylko produkty i usługi z zakresu zarządzania środkami finansowymi dostępne na rynku krajowym, lecz także fakt, że nasz bank oferuje im taki sam poziom usług na rynku regionalnym i globalnym. Dotyczy to w szczególności dużych korporacji.” – dodał Marcin Iwaszkiewicz, Członek Zarządu odpowiedzialny za bankowość transakcyjną i zarządzanie środkami finansowymi przedsiębiorstw w Polsce (Global Transaction Banking and Cash Managment).
Opinię tę podziela Stefan Walter, dyrektor pionu sprzedaży usług zarządzania środkami finansowymi przedsiębiorstw odpowiedzialny za Europę Wschodnią: „Przedsiębiorstwa z naszego regionu zgłaszają zapotrzebowanie na coraz bardziej zaawansowane usługi bankowe. Poszukują banków oferujących najwyższą jakość obsługi klienta na poziomie lokalnym w połączeniu z innowacyjnymi produktami oraz niezawodnymi platformami technologicznymi. Wzrost liczby transakcji na rynku polskim w minionym roku potwierdza fakt, że jesteśmy w stanie spełnić te wysokie wymagania stawiane nam przez klientów.”