DD Media rozwija dział sprzedaży

Michał Dzienisz i Malek Sano, pełnią funkcję Dyrektora ds. Klientów Strategicznych, odpowiedzialni za działania new business i rozwój nowych produktów DD Media.

Malek Sano był związany z Bonivest Polska, firmą oferującą prawa telewizyjne do transmisji największych wydarzeń sportowych, gdzie zajmował stanowisko Managing Directora. Przez 6 lat pracował w Philip Morris – w Polsce i strukturach międzynarodowych m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego (Cypr, Jordania, Syria i Palestyna).

Michał Dzienisz od lat związany z marketingiem i sprzedażą. Pracował jako Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce, był odpowiedzialny za zbudowanie i rozwój struktur sprzedażowych, stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej portalu.

Marcin Malinowski zatrudniony na stanowisku e-business Directora, odpowiedzialny za rozwój biznesu elektronicznego oraz nadzór nad infrastrukturą IT w spółce.

Przez 8 lat był związany z Direct Communication jako członek zarządu, Chief Technology Officer oraz szef ds. rozwoju międzynarodowego. Stworzył m.in. jedną z największych w Polsce platform internetowego zarządzania siecią sprzedaży na rynku FMCG.