DD Media większa o Pro Direct

W ramach grupy kapitałowej, DD Media prowadzi działalność wydawniczą: tytuł Dzień Dobry, magazyny kolorowe oraz tzw. „direct publishing”. Zarząd pozostaje w niezmienionym składzie: Morten Lindholm jest Prezesem Spółki, Agnieszka Marks oraz Piotr Szekiełda zajmują stanowiska Wiceprezesów.

Grupa Promotor skupiająca się na usługach direct marketing zyskała nową nazwę – Pro Direct oraz nowy Zarząd w postaci: Piotra Szekiełdy – Prezesa nowej Spółki, Agnieszki Marks – Wiceprezesa oraz Marcina Zejmowicza i Piotra Wielgosza (Wiceprezesi), dotychczas kierujących Grupą Promotor.

Zakup Grupy Promotor jest elementem strategii równoległego rozwoju działalności wydawniczej oraz dystrybucyjnej, których łączenie w ramach grupy pozwala na osiąganie korzyści rynkowych nieosiągalnych dla podmiotów oferujących tylko jeden z tych rodzajów usług.

Spółka medialna DD Media, pozyskując silnego partnera w postaci Pro Direct zaoferuje swym klientom szerszy niż dotychczas zakres usług: przede wszystkim usługi pocztowe (kolportaż bezadresowy i adresowy), Smart Couriers – innowacyjny serwis kurierski dedykowany sprzedaży telemarketingowej oraz dystrybucję i aktualizację katalogów teleadresowych. Takie połączenie możliwości reklamy ATL w wydawnictwach z usługami BTL, w których specjalizuje się Pro Direct daje obu firmom istotną przewagę na rynku.

Od 1 lutego, po zakończeniu formalnych zmian w DD Media i Pro Direct pracować będzie 130 osób w 25 miastach na terenie Polski. 25 własnych biur regionalnych nadzorujących pracę ponad 3000 kolporterów i kurierów, pozwoli pokryć swoim zasięgiem obszar całego kraju.