Debiut Blue Tax Group w styczniu 2008

Blue Tax Group chce wykorzystać środki z emisji na rozwój sieci franczyzowej oraz na objęcie udziałów w firmach doradztwa podatkowego w pięciu lokalizacjach w Polsce. Spółka chce do końca 2010 roku pozyskać około 100 partnerów działających pod nazwą Blue Tax Partner.

– W efekcie już w 2008 roku nasi akcjonariusze będą mogli cieszyć się z 3,04 mln zł przychodów i ok. 1 mln zł zysku netto. Dzięki rozbudowie sieci franczyzowej w 2009 roku powinniśmy osiągnąć 7,1 mln zł przychodów oraz 2,8 mln zł zysku netto, a rok później już 10 mln zł przychodów i 4,7 mln zł zysku netto. – mówi Mirosław Stanisławski, Prezes Zarządu Blue Tax Group.

W ramach prywatnej oferty akcji Blue Tax Group inwestorzy otrzymali 20 mln akcji po cenie emisyjnej w wysokości 20 groszy. Nowi akcjonariusze objęli dzięki temu 25,8 proc. akcji. Pozostałe 74,2 proc. pozostaje w rękach założycieli firmy – Mirosława Stanisławskiego (prezes zarządu) i Dariusza Wesołowskiego (przewodniczącego rady nadzorczej). Nie kryją oni aspiracji związanych z rynkiem regulowanym warszawskiej GPW.

– Do przełomu 2009 i 2010 roku nasza kapitalizacja rynkowa powinna przekroczyć 75 mln zł. To będzie odpowiedni moment aby przenieść się z NewConnect na rynek regulowany – twierdzi Stanisławski.

Oferującym akcje Blue Tax Group był Wrocławski Dom Maklerski, a funkcję autoryzowanego doradcy pełni CEE Capital, spółka zależna od WDM SA.

Spółka Blue Tax Group funkcjonuje na rynku od 1992 roku. W bieżącym roku rozpoczęła budowę pierwszej w Polsce sieci franczyzowej centrów obsługujących przedsiębiorców. Centra te obejmują biura rachunkowe, biura obsługi finansowej i prawnej oraz kancelarie podatkowe.