Nowa firma ma zająć się doradztwem dla akceptantów kart płatniczych w zakresie budowy strategii w akceptacji kart płatniczych, optymalnego wykorzystywania produktów kartowych, audytu warunków handlowych oraz zarządzania przetargami i controllingiem kontraktów.
W portfolio jej usług ma się znaleźć także dostarczanie wysokiej jakości informacji rynkowych oraz usług firmom zainteresowanym rozwojem działalności w Polsce.
– Decardi reprezentuje klienta. Jest to podstawowa różnica pomiędzy Decardi a każdym pojedynczym bankiem czy operatorem kart płatniczych. Misją mojej firmy jest wspólne z klientem przygotowanie optymalnej i szytej na miarę potrzeb strategii w zakresie bezpiecznego i opłacalnego uczestniczenia w rynku płatności kartowych. Do tej pory firmy akceptujące karty płatnicze były zdane wyłącznie na własną wiedzę i często intuicję w doborze partnerów do współpracy oraz wypracowania strategii obecności kart we własnych organizacjach. Decardi pragnie zapełnić tę lukę, oferując wysokiej jakości usługi doradcze – twierdzi Arkadiusz Bochniak właściciel Decardi.